Thursday, 9 February 2012

La Masa es una Masa! 5/02 + 7/02

http://vimeo.com/16652544 Some do the 40 km on a longboard.
http://www.youtube.com/watch?v=AvQJuc-xcRk locura luna llena lluvia.

3 comments:

  1. Phille, legt is uit wat hier gebeurt!

    ReplyDelete
  2. Unieke fietstocht door de straten van Buenos Aires Phillemon. Eentje overdag en eentje 'savonds bij volle maan (+zeiknat). Saludos amigo.

    ReplyDelete
  3. Prachtig maat! Critical mass was ook stilaan aant groeien in Antwerpen voor wij vertrokken. Da filmke me die gast op zen skateboard is ook wel 'groovy', zalig deuntje ook!
    Amuseert u daar nog e Borgeee!

    ReplyDelete